Garantie & Retourzendingen

angle-right

Garantie

Garantie en retourzendingen

Op alle producten die u bij ons koopt, is de wettelijke garantie van toepassing.

Wettelijke garantie wil zeggen dat het product datgene is of moet doen, wat een consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Alle onderstaande informatie geldt voor de fabrieksgarantie.
U heeft 1 of 2 jaar fabrieksgarantie op alle producten, afhankelijk van de fabrikant, onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Deze fabrieksgarantie garandeert het vervangen of repareren van het product, of een onderdeel ervan en geldt naast de wettelijke rechten. De wettelijke garantie bepaald dat u als consument ten allen tijde recht heeft op een goed product.

VERKEERD GELEVERD

Het kan voorkomen dat door een fout in ons logistieke proces een product verkeerd geleverd wordt. Dit is uiteraard erg vervelend voor u. Wij willen dit ook zo snel mogelijk recht zetten. Hiervoor kunt u de volgende stappen doorlopen:

  1. Ga naar het contactformulier op onze website
  2. Voer uw gegevens in.
  3. Onderwerp : "Verkeerd bezorgd product"
  4. Geef aan welk product u heeft ontvangen en welk product niet ontvangen is.
  5. Geef uw ordernummer door.
  6. Wanneer u op verzenden klikt, wordt het bericht naar onze servicedesk gestuurd
  7. U ontvangt van ons een retourlabel en wij zenden het juiste product toe.

BESCHADIGD PRODUCT

Wij verkopen producten waarvan wij uiteraard hopen dat deze aan uw verwachtingen voldoen. Mocht een product, dat u bij ons gekocht heeft, niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen. Wij bieden garantie. Let op: bij het constateren van een defect dient u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

De garantie geldt voor de gebruikelijke levensduur van een bepaald product en verschilt dus ook per product.

Defecten die niet onder de garantie vallen

Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Klachten waar wij geen vergoeding voor kunnen bieden zijn:

  • Normale slijtage van zolen en hakken
  • Kale neuzen bij schoenen door normale slijtage van buitenaf
  • Beschadiging aan de hiel
  • Door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken
  • Overmatige transpiratie
  • Afgeven en verkleuring van schoenen en kleding
  • Het pillen van kleding of schoenen
  • Gebreken ontstaan door wassen of drogen
  • Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën
  • Gebreken aan water- en winddichtheid van schoeisel of kleding, tenzij strikt vermeld in de productomschrijving in onze webshop
  • Artikelen die vanwege het model lichamelijke ongemakken veroorzaken, bijvoorbeeld zweten of blaren.

Stappenplan garantie

1. Aanmelden garantie

  1. Maak een duidelijke foto van het defecte product en van het defect.
  2. Ga naar het contactformulier op onze website
  3. Voer uw gegevens in.
  4. Voeg de afbeeldingen toe aan het formulier.
  5. Plaats in het onderwerp "Defect Artikel"
  6. Plaats in de notitie de omschrijving van het defect.
  7. Wanneer u op verzenden klikt, wordt het bericht naar onze servicedesk gestuurd

2. Beoordeling

  • Onze servicedesk beoordeeld het defect en controleert of dit onder garantie valt.
  • Mocht de servicedesk meer informatie nodig hebben, dan geeft deze contact met u op

Retourzendingen

Wilt u een product omruilen om een andere reden dan bovenstaande, volg dan onze retourprocedure voor herroepingsrecht

Arrow up